niedziela, 1 grudnia 2013

Casso


Tytuł: Casso
Bohaterowie: Kim Jongin (Kai), Luhan, Oh Sehun, Byun Baekhyun, Park Chanyeol, Kris, Tao, Suho, D.O, Lay (Zhang Yi Xing), Chen, XiuMin, JaeJoong
Pairing: ? (dużo paringów)
Gatunek: horror, angst, supernatural
Ostrzeżenia: przemoc, sceny brutalne, sceny erotyczne
Przewidywana ilość rozdziałów: 15 (+ epilog i prolog)
Opis: Śmierć jest tylko początkiem.

Od autorki: 
Witam! Nareszcie zaczęłam tworzyć nowe opowiadanie.
Na początku chciałam podziękować Uszati za śliczną okładkę i wszystkim osobą, które wyczekiwały pojawienia się tego opowiadania. Mam nadzieję, że was nie zawiodę i fabuła się spodoba. Długą ją układałam, bo chciałam stworzyć ff, który się spodoba. Oczywiście nie wzięłam się za pisanie innego gatunku, niż zwykle (tak... to znowu nie fluff, sorki...), bo niestety w lżejszych opowiadaniach jestem kiepska i się do tego przyznaję.
Tym razem rozdziały będę dodawać częściej (w końcu będą krótsze niż w 2minie). Mam nadzieje, że będziecie z chęcią tu zaglądać.
Zapraszam! 

1 komentarz:

  1. Omo~~ Nowe opo ^^ już się nie mogę doczekać ^^
    Wybacz, że nie komentowałam 2mina :( teraz postaram się poprawić! ^^
    Będę czekać na pierwszy, bo opis postaci mnie baaaaardzo zaintrygował ^^ Te epitafia i wgl~ :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń