wtorek, 24 czerwca 2014

Wakacyjna Lista FF:

Witam!
Ostatnio mało mnie tu było, ale to chyba jak wszystkich, bo w końcu koniec roku szkolnego i to jest moment (jedyny w ciągu roku), gdzie FF są mniej ważne, niż szkoła (a tam i tak pisałam, haha). Teraz oficjalnie są wakacje (nie liczę już tych kilku dni, dla mnie jest lato xD), a to wiąże się z masą nowych ff, blogów itd. Oczywiście ja też nie mam zamiaru tylko się opalać (wróg nadmiaru słońca nr. 1) i nareszcie będę mieć czas "pozbycia się" kilku pomysłów, które kiszą się u mnie w zeszyciku. No to może czas je przedstawić?

OPOWIADANIA:

1. CASSO
Jeśli chodzi o Casso, to mogę powiedzieć, że historia przeszła gruntowne prześwietlenie i chociaż (tak jak wszyscy mi to mówili od początku) opowiadanie ma trudną fabułę, to będę je kontynuować. Planuje skończyć na 20 rozdziale + epilog i to do 10 sierpnia. Rozdziały będą dodawane co sobotę (szczególnie, że opowiadanie musi iść do przodu, bo już trochę czasu straciłam.)



2. OPOWIADANIA PO CASSO: 
I tu mam mały mętlik w głowie... Oczywiście wydaje mi się, że w te wakacje coś nowego powstanie, tylko teraz pytanie co? Mam nadzieje, że pomożecie mi wybrać. Oczywiście postanowiłam wziąć się za jakąś fabułę nie fantastyczną, ale i tak nie udało mi się wybrać jednej.


  •  Screenplay 


gatunek: psychologiczny, angst
paring: ? (niespodzianka) 
bohaterowie: Sehun, Kai, Luhan, Chanyeol, Tao, Kris, Seungyeon, Amber, Hyeri
tematyka: szkolne życie, aktorstwo, śmierć, związki kazirodcze, trójkąt miłosny, itd
opis: Jeśli życie jest jak scenariusz, to znaczy że mogę stworzyć siebie na nowo, prawda? 

  • Beautiful Mistakes

gatunek: mpreg, fluff
paring: baekyeol + ? (niespodzianka) 
bohaterowie: Baekhyun, Chanyeol, Chen, Lay, Tao, Kris
tematyka: lata 80, zespoły rockowe, ciąża, itd
opis: Baekhyun jeden raz chce poczuć czym jest prawdziwe życie. Idealną dla niego okazją jest przyjazd jego ukochanego zespołu do ich miasta. Chłopak po raz pierwszy chce zaszaleć i nie domyśla się, jak bardzo to zmieni jego życie. 

ONE-SHOTY: 

1. ALBUM EXO : Heart Attack, Black Pearl 

2. ZBIÓR ONESHOTÓW
Ponieważ chciałam spróbować czegoś nowego stworzyłam kilka łączących się fabuł o jednym gatunku, w te wakacje mam do napisania kilka mini horrorów i angstów - mam nadzieje, że wam się spodoba (starałam się, żeby fabuły nie przypominały czegokolwiek, co już się w sieci pojawiło).


5 HORROR: SMILE ; Show me (Kaisoo)
                                My last night (Taoris)
                           applIcant (Baekyeol)
                      love is Liar (Hunhan)
                           hydE&jekyll  (Xiuchen)


5 ANGST: HISTORY:

- starożytność ( Luhan x Kai x Lay ) >
- średniowiecze ( Tao x Baekhyun x Kris ) >>
- II WŚ ( Xiumin x Suho x Lay ) >>>
- teraźniejszość ( Sehun x Chanyeol x Chen ) >>>>
- przyszłość ( Tao x Kai x Kyungsoo ) >>>>>

DODATKOWE: 
Nie wiem, czy cokolwiek z tej zakładki się pojawi, ale jeśli będę miała więcej czasu to może uda mi się coś z tego napisać: 

  • MY LUCKY (2min, dodatek do Born from Evil) 

  • Pro Casso ( kilka miniatur dotyczących bohaterów Casso i ich życia na ziemi) 


A właśnie! Zapraszam też na bloga Dobi, która już wkrótce zacznie dodawać swoje ff  >>> nie wiem jak wy, ale ja nie moge się doczekać. Zapraszam też do mnie i Uszati, gdzie już w "najbliższej przyszłości" pojawi się kolejny rozdział Sekaia >>>


12 komentarzy:

  1. Izzy, kocham cię i uwielbiam, szczególnie za Casso i plany na Screenplay.
    No i w ogóle widzę, że sporządziłaś tak ciekawą listę, że aż żal będzie nie czytać, więc możesz mieć pewność, że już rezerwuję sobie wieczory na twoje opowiadania.
    Wreszcie pojawia się więcej polskich mpregów, oby tak dalej! I cieszę się, że nie zraziłaś się do pisania o Baekyeolu po tej sprawie z Taeyeon, bo ja szczerze nie rozumiem fanek, które odeszły z tego powodu z fandomu albo planują zamach na Baeka i Taeyeon.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wkrótce pojawią się nowe rozdziały na Casso, bo uwielbiam świat, który tam wykreowałaś. Z niecierpliwością czekam na nowe opowiadania i shoty. Bardzo ciekawie piszesz i masz genialne pomysły na fabułę, więc będzie, co czytać w wakacje!
    Życzę weny i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. BM mnie oficjalnie zabiło.
    Wiesz mnie wszystkie baekyeole zabijają, ale kurde jeszcze mpreg i chanyeol rockowiec...................................
    im done
    pisz to pisz kobito jak będzie tak dobre jak marzę to ci ołtarzyk wystawię
    bardzo ładny ołtarzyk
    więc przemyśl dobrze opłaca ci się obiecuję całym mym baekyeol heart!!!
    Dobra, przestaję płakać z feelsów (trochę mnie to przeraża że płaczę na samo wyobrażenie o ficzku ale cóż poradzić) i padam do stóp, żebyś to napisała, proszę bardzo, ale to bardzo bardzo. I mimo że nie mogę patrzeć ostatnio na baeka to wiesz masz moją wdzięczność bezgraniczną za napisanie tego (zawsze pozostaje mi chanyeol którego też kocham płaczemy sobie teraz razem w komitywie pijemy bubble tea taro zapijamy smutki baekowe)
    Tylko mała bym prosiła - odrobinkę wtedy poluzuj akcję, bo trochę patetyczny klimat casso średnio mi się zdaje będzie tu pasował.
    Także tego - trzymam kciukaski tak mocno, że bieleją mi kłykcie za weniacza twego <3
    I wiesz, nadal czekam na casso, still waiting'

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej, Izzy, więc mam czego wyczekiwać~!
    Najbardziej obiecującym opowiadaniem z wieloczęściowych wydaje mi się screenplay, zapewne przez gatunek, lubię czytać takie rzeczy. Co do one-shotów, wiernie czekam na dodatek 2mina (♥) i horros smile.
    Powodzenia~.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohhh, Wielki powrót ? Cieszę się Baaaardzo ♥
    Co do opowiadań to z wieloczęściowych to najbardziej do gustu przypadł mi ten Baekyeol. Uwielbiam takie fluffowe opowiadania , jeszcze jak są z męską ciążą to już wgl. jakiś cud ;D Więc Baekyeol ♥
    A , jeżeli chodzi o One-Shoty to nie mam pojęcia. Napisz wszystkie tak jak leci po kolei i git ;D
    Ja życzę ci dużo dużo weny , Hwaiting ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że już zakończyłaś szkołę i możesz się cieszyć wakacjami! I widzę duuuużo wspaniałych planów, nie mogę się doczekać kontynuacji Casso, a potem mam nadzieje, że zaczniesz BaekYeola, bo brzmi cudownie i w ogóle jestem jak najbardziej za tym paringiem, ship tak bardzo!
    Życzę ci wiele, wiele, wiele weny!
    ~Evi

    OdpowiedzUsuń
  7. *liczy że screenplay okaże się sekaiem plz q___q ♥*

    OdpowiedzUsuń
  8. Chce Screenplay!
    *3* Jezu Pro Casso też! Strasznie mnie interesuje jak żyli na Ziemi @.@
    Horrory i angsty zawsze mile widziane :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko co zaplanowałaś mnie ciekawi! Twoje opowiadania są bardzo oryginalne :D Ten Baelyeol mpreg na pewno będzie genialny :D i pro casso ^^ a angst history to totalnie rozwala system - Luhanek w starożytnosci XDDDD oby weny ci nie brakło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń